lunes, septiembre 13, 2010

Life on Pelotillehue

Esto de vivir en Pelotiquilpué me está gustando cada día más, salir a la plaza y tener el "Bar el Tufo", al "Pollo Farsante", tener de todo y juntito me encanta el tren que pasa por los pies de mi cama y que en veinte minutos me deja en la playa, el zoo detrás de mi casa (aunque no me gusta mucho), me hace sentir en el pueblito perfecto igual al que veía cuando chica en la revista Condorito y me encantaba, me daba tranquilidad, todos eran tan felices en esa revista y Condorito que podía ser de todo: rico, pobre, pintor, loco, doctor, enamorado, etc me hacía soñar con meterme a esa revista y ser un personaje más, vivir en esa eterna placidez de la que sólo son dueños Garganta de Lata, Ungenio González, Huevo Duro...es por eso que ahora que he llegado a este Pelotillehue no me pienso ir, me encantó. Viva Pelotiquilpué!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hi I'm Jay from drumltd.com and we've got quite the riveting collection of [url=http://drumltd.com]drums[/url]. The exact collection of drum appurtenances components depends on factors like melodic approach, personal preference, fiscal resources, and transportation options of the drummer. Cymbal, hi-hat, and tom-tom stands (if it comes with), as incredibly as bass drum pedals and drum thrones are generally speaking touchstone in most drum kits. Most store produced drum kits are sold in at one of two five-piece configurations (referring to the swarm of drums alone), which typically group a bass drum, a catch drum, two toms, and in unison fell tom. The pattern sizes (every now called ‘rock’ sizes) are 22” (head size diameter) bass drum, 14” net drum, 12” and 13” mounted toms, and a 16” beat tom. The other popular configuration is called "Fusion", a notation to jazz fusion music, which usually includes a 20” (or again 22") bass drum, a 14” catch drum, and 10”, 12” mounted toms, and a 14” base tom.